Vårstämning i stan

Gick upp tidigt i morse och masade mig iväg till Volvos arbetsförmedling. Blev lite trött när tanten som jag fick träffa där sa att jag inte behövde kommit just idag och trängt mig med de andra 800 som varslats från LV. Bajs kändes det då! Det var galet fint väder så vi käkade på Subway, jag, Mikaela, Fredrica och  Ida. Det blev även en sväng bort till Triumfglass där vi satte oss vid Röda Sten och solade, käkade glass och kollade båtar.

Nu ringde tanten från arbetsförmedlingen och sa att jag visst kan få Alfakassa. Så min tidiga morgon var inte helt förjäves!

Jehovas Vittnen stryker omkring här i området så jag tror jag ska evakuera huset omedelbart! Ska åka och rida min ponny nu. Blir nog mer dressyr idag för skruffel gick så himla bra igår! Massa kärlek på han! Och på arbetsförmedlingstanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0