Whoopie

Börjar bli så sjuukt pepp för England nu! Ska bli riktigt skoj! Åkte till Kungsbacka med mamms å bejb igår och fick shoppat mer grejjor. =)

Jobbat på Ullevi idag. Såå galet tungt! Tror jag har lyft flera ton aluminiumplattor! Fr en galen tysk med väldigt knagglig engelska! Lyckades byta med Täm P ett tag så jag fick spola plastmattor barfota ute på gården istället för att inte få ryggskott på stört!  Naturligtvis så sprutade jag mig på foten med högtryckstväten. Smärta där ja! Men nu är detiallafall avklarat och jag kan börja ladda för helgen. Mammsen å Leifsen ska till Stockholm så jag kommer få sköta mig själv ett par dar. Tror att jag ska ta in Cässel i huset så jag inte behöver vara mörkrädd.

Det är inte okej att vara så kaxig när man är så ful!



"Thiis is for your asshole!"
Tysken borde verkligen läsa om engelska A & B


Dax å nana nu, jag håller verkligen på att dö efter gårdagen. Mysigaste natten iaf! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0