Grattis bejbi!

Igår fyllde Christofer 25. Han fick ingen fruskost på sängen men det blev en ganska bra dag ändå. Vi åkte till Kinna å käkade mat och tårta. Mums! Idag skulle vi gått upp tidigt. Det misslyckades men tillsist jagade René upp oss och släpade ut oss på en runda frisbeegolf. Som vanligt hann jag å Moa bara ett varv medans Kisse å René hann två. Jag var råkass och lyckades träffa en stolpe, ett träd OCH kasta ut i skogen två gånger. BRA JOBBAT!!

Så vare träning igen. Cäs gick super. Bästa lilla ponnyn!!! Hann precis hem och rida Lillebror innan det blev mörkt.

Leif lägger nytt golv i köket så imon får jag nog göra lite nytta. Men först ska jag ut i skogen med Lena å Mepps.

Nu ska jag kolla lite till på Twlight innan Paradise Hotel börjar... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0