HEMMA!!!

Tattaaaa!! Hemma igen! Det är såå gött att vara hemma. Jag måste vara den enda människan på hela jorden som längtar hem efter tre dagar, jämt! =D Har vart en skitkul resa iaf!!! Cäs har vart snällaste ponnyn! Belgien hade med en ponny som var jättelik Cäs, tyckte jag!
Resultatet var inte strålande! Men vi får skylla på svininfluensan som vi alla tror vi har, haha! Cicci lyckades bryta handen i en växling å uppvärmningen första morgonen innan tävlingen med så turen var verkligen inte med oss. Men om man bortser från andraplatsen i C-finalen så var resan perfa!
Mindre kul att komma hem mitt i natten. Mamma å Leif är fortfarande ute å åker. Dom ska förbi Belgien en sväng för att mamma vill klippa sig där. Jag fick parkera Cäs utanför dörren för å våga packa in all packning från bilen!

Det är galet mörkt ute och jag borde krypa ner under täcket och gömma mig. Men det kan jag ju inte göra för jag får sitta här å farma hela natten. Jannika har legat i och gått om mig. Numera är Farmville mitt enda liv och jag ska sitta här tills jag ruttnar, eller når nivå 1000!!!! Jag hade iallafall 68 farmvillegifts så jag få väl glädja mig lite åt det. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0