I´m in love with a fairytale

Taddaaa, så var huset sålt! För en halv miljon mer än vad vi ever vågat hoppats på. Och det är inte till familjen som tyckte min spagelgarderob skulle ingå i huset! Wohoo, jag kan åka och hämta min garderob sen!! Det ska jag göra... Och min säng!!!

Igår galopperade Lillebror för andra gången på kommando. Jätteduktig kuse! Hade honom med mig när jag red Cäs. Cäs är en vild ponny, han hoppade och studsade massor för att försöka komma före Lillebror så inte han skulle hänga med. Sen red jag Åsn med. Det var inte lika vilt men för att vara på den säkra sidan med att vara jävlig så släpade han iväg mig när jag skulle spola honom. Man har inte en chans när jättetjockisen bestämmer sig för att pysa iväg. Jag hade ändå träns på kräket.

Iallafall blev det en lugn kväll. Jag krattade lite gräs och pinnar i trädgårn innan jag åkte in till Bergakungen och kollade på State Of Play med Pannis. Najs majs!

Men nu är det en ny dag så ni ska jag gå ut och ta hand om kräken. Big smajl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0