Kryckmongo

Seg dag. Kan inte göra så himlans mycket. Det tar mig galet lång tid att förflytta mig någonstans.
Gick omkull på Lillebror igår. Han blev rädd för en farbror som lyfte på kepan, kastade sig runt och halkade på asfalten. Det gick cp-fort, jag hann inte ens blinka. Så jag har tillbringat hela kvällen och natten på akuten. Den värsta smärtan släppte efter 4 timmar så det var en seg väntan. Diagnosen blev först bruten stortå som blev en spricka och som nu bara är en stukning. Vet inte hur det hände men är gött att inget är av iaf. Fick ett par kryckor och remiss på träskor. Jippey.

Jag fick iallafall för mig att jag visst skulle till min jobbcoach idag. Parkerade på Heden och skulle ta mig in till Brunnsparken. Det tog mig 40 minuter! Asjobbigt! Jag kan inte ens stödja lite på min fot. Som tur var har jag en snäll jobbcoach som körde mig till Heden sen efter vårat möte. Jag kommer aldrig hoppa på kryckor så långt igen!!

Skrittade ut en sväng på Cäsi med. Han måste vara den mest trafiksäkra ponnyn i världhistorien =)

Det lär dock inte bli någon tävling för mig i helgen. Känns bajj. Får se hur det känns imon iofs. Har inte tappat hoppet helt...

Ska nog se en film nu så man somnar gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0