Svennebanan

Så var det lixom Maj. Sådär bara! Valborg i förrgår. Blev ganska lyckat ändå. Även om jag smällde i mig en hel pizza på fyllan. Såg cortegen med. I Borås då... Måste säga att göteborg har lite mer status på sina grejjor!! Fast stundtals lika dålig humor.

Igår vare käk (pizza igen!), frisbeegolf, mys i parken och galna humörsvängningar som gällde. Kul att Christofers grannar lät som dom tänkte slå ihjäl varann precis när vi skulle sova. Jag blev lite rädd kan jag erkänna.

Idag vare kusar för hela slanten. Tränade på Tjäcksi först. Han var duktig..! Sen red jag dressyr på Cässler. Han var oxå massa duktig..! Så tränade jag mina tjejor. Dom var massa, massa duktiga..! Sen red jag ut på Lillebror och då tyckte Gud att det var slut på allt det duktiga!! Men det blir nog bättre imon.

På fredag bär det av till Danmark. Wiie!

Nu är jag trött! Ska nog somna framför tvn. Det är ju bara alldeles för jävla gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0