Home Sweet Home

Tävlingen i helgen gick bajj...för mig. Jag lyckades trilla av första grenen på hela tävlingen, som var Hi Lo. Sen tappade jag Chack en gång i Founders oxå för säkerhets skull. Men alla andra red kalas så vi vann iallafall. =) Så nu är första omgången avklarad...
Dom har galet stora sniglar i Danmark!!

Cäs känns superfräsch så jag hoppas han kan vara med snart igen. Dock inte till denna helgen. Imon ska han få massage och på onsdag ska han på SPA. Sen så...!

Han som bor i huset bortanför oss på våran väg har tagit livet av sig. Så himla hemskt! Ha hade barn å grejjer... =(

Imon kommer Määdie och hjälper mig lite med Lillebror!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0