vilken röra!

Jag försöker städa. Fast det går inte så värst bra. Det är grejjer överallt och ingenting står där det ska. Ikväll är det visning på huset så mamma å Leif släpar hit massor av grejjor som ska ha en ny plats. Hur fan kan det vara så jobbigt att flytta? Det kommer iaf 17 familjer å kollar så det verkar lovande! =)

Igår var jag på bio med Anna. Vi såg män som hatar kvinnor. Jag ville helst se en okomplicerad komedi för att inte bli ännu mer mörkrädd än vad jag redan är. Jag skulle stannat hemma! Men filmen var grym och jag har inte drömt mardrömmar inatt så det var nog värt ändå. =)
Innan bion red jag Jackie och Lillebror. Cäsi fick vila för han var heelt täckt av lera. Vet att man inte får göra så egentligen men det var rätt längesen han vilade helt sist. Han fick äta lite gräs istället.
Andra gången jag red Lillebror sen våran lilla vurpa förra veckan. Han slängde inte av mig men det var tur att jag hade Jannika och Merlin med, annars hade jag nog inte kommit hem helskinnad.

Jag har hittat en ponny till som jag vill ha. Mamma kommer bli vansinnig! Jag hoppas nästan att den är såld. Har ju inte råd med fler nu. Spanade på den ponnyn redan innan jag köpte Lillebror så det är lite som om ödet bestämt. Men nej, det lär inte bli något käk för mig ikväll om jag nämner det. :p

Mina tjejor vann iaf andra omgången av Bohuscupen i söndags. Dom red riktigt grymt! Nu laddar vi för finalen på söndag. Hade tänkt rida Cäsi då oxå så min fot får faktiskt ta och bli bra nu!!!

Jeje, dax att återgå till röran...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0