1:a advent

Sov lite för länge idag. Trodde det var måndag dessutom. Gomorron!
Moa å René var här innan å käkade å fika. Mysigt! Men jag fick inte Moa att rida den här gången heller... =/

Igår vart de kalas för Leif. Väldigt trevligt! Fast det kom lite för mycket folk som inte var beräknade. Amanda var snorsöt och viskade till mamma Helena att jag hade Bamse-lakan. Men det är ingen hemlighet, för HELLOO, JAG HAR BAMSE LAKAN i min säng just nu!! Man måste bejaka sin barnsliga sida! Filippa matade Leopold med sallad. Och förmodligen har vovven slickat på alla tallrikar så jag tänker äta på plasttallrikar i en vecka! Bacillskräck näärå!

Imon....imon ska bli en dag när jag hinner mycket! Väl? Nu ska jag nana. Fast först jag jag planera morgondagen med min man. Eller....jag ska planera och han ska helst bara finna sig! :p Speciellt när jag ska ta hand om mina pållar, måla utsidan på stallet och måla flaggpinnar! Så måste vi ju börja julklappsshoppandet!


Dagens bild:
(kommer troligtvis bli en återkommande grej)

Carro å Clabs på Valand för exakt ett år sen
Kom hem nuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0