"Jag är en snäll pojke och dricker min mjölk"

Har jobbar på Scandinavium hela dan idag. Har byggt för Cirque Du Solei. Jädra trevlig dag faktiskt. Synd att jag är så satans trött. Dessutom har jag snoront i en tand. Men jag har knaprat ett par Panodil så det känns bättre. LB gick kalas innan med. Najsmajs! Imon ska jag å TW galoppträna. Alltså träna på att galoppera... Så på kvällen blire utgång med Täm P och Cirque Du Solei teamet. Jag följer mest med som förkläde.

I lördags vare partaj hos Moa. Jag klarade inte mitt uppdrag (Jenny gav mig ett jätteelakt) Dessutom drack jag alldeles för många Rosa Pantern. Tror inte det var nån annan som fick mer än en. Sjukt ego av mig! Men det blev en bra fylla och ännu bättre utgång. Blev dock uppraggad av en tjej... =/ Hann inte reagera då jag trodde det var min nyfunne krogvän. Men hon fattade nog ganska snabbt att det inte riktigt var min grej. Synd iofs, för hon verkade ju jättegullig! =D
Inte lika skoj å vakna på morgonen dock. Vi lyckades iaf vinna SMet och fick käka segermiddag och dricka champagne. Det blir även Scandinavium 2010 för våran del. =D Snorskoj, jag längtar allra redan! Mindre kul att jag och Sandra skulle åkt till Norge den helgen och ridit Nordic Pairs. Menmen, det är absolut värt det!









Igår kom Leifsen hem med en dvd som man kan spela över videoband till. Riktigt gött! =) Han fick leta länge efter en sån. Är visst inte så inne längre. Så nu kan jag spela över alla gamla vhs filmer på dvd. Naajz.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0