Bloggledigt

Jag tog lite bloggledigt över helgen. Tror man är berättigad till minst fem veckor om året. Så lär man ju kunna ansöka om mer. Jag ansöker om mer hos Jannika... =)

Minns inte ens när jag skrev sist...
Torsdags vare ingen träning och bejbi kommde hit.
Fredagen var vi bara slappa har jag för mig. Gjorde mest ingenting. Bakade iofs grymma muffinsar med choklad i. Igår vare träning på Cäs. Bejbi åkte in till stan sålänge och shoppade med Erik å René. Vi skulle gått på bio men bytte det mot körslaget. (!)
Inatt fick vi en timme till. Asnajs. Å nu har vi vart i Kungsbacka, på Freeport, Kungsmässan och Svensk Ridsport. Jag fick bara köpt ett par ridbyxor... =/ Nu har vi käkat å ska kolla på film.

Tjipp

Kommentarer
JanniKa*

Ansökan godkänns ALDRIG!!!

2009-10-25 / 18:28:06
Kim

Haha, fan oxå!!! Tror minsann att den starka bitterheten kommer från Mc Donalds ;p

2009-10-25 / 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0