Hur ska det gå

Nu har bejbi åkt hem å jag kommer få sova själv ikväll... =(

Sitter och lyssnar på Melissa Horn. Så jävla bra!!! Glor även lite på bilder från Carros å Clabsis Asien-resa. Fyfan va gött det ser ut! Hade inte själv pallat att vara borta så länge men en vecka eller två hade vart riktigt underbart!




Tillråga på allt så har vi haft sånt där äkta sverigeväder idag. Regn, regn och mer regn. Jag hoppas vi får snö snart istället. Mycket snö i tre månader och sen en skitvarm sommar. Mmmm....önskedröm!!!

Undra om jag kanske ska börja ett nytt hälsosamt liv imon. Mindre godis? Mer sallad? Bättra på kondisen lite? Kanske ut och springa mer än en gång varannan månad? Söka det där jobbet som jag så gärna vill ha? Kanske få helt klart i mitt rum? Fått köpt en ny sadel till Lillebror? Hmm, nu rann jag kanske ifrån dom hälsosamma grejjorna... Men mer egentid, utan att det blir mer slappartid!

Jag är sjukt partysugen, en söndag!!! Men jag ska nöja mig med att gå upp och kolla igenom alla 40 inspelade videoband till kameran som jag borde lägga över på datorn och bränna ut. Dock skulle min data krasha direkt. Tänkte jag kanske kunde låna morsans jobbdator. Eller så fjäskar jag med René. Han brukar trots allt vara en hyvens kille =)

Det har vart en väldigt mysig helg iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0