Nanigt

Sårärarå. Då var kommitémötet avklarat med. Ganska intressant idag ändå. Jag var inte nära att somna en enda gång. Kan ha vart för att jag käkade hur mycket kaka som helst under de 3 timmarna mötet varade. Därmed har jag även brutit mitt hälsosamma liv. Men imon äre en ny dag så jag får la starta om då...

Missade såklart Andra Avenyn då. Funderar på om jag ska ta med datorn upp å kolla på det nu, eller om jag kanske ska sova. Får ta hand om pållisarna imorgon bitti jue för mamms å Leifs ska åka och städa i gamla huset. Nycklarna skall lämnas över till nya ägarna klockan tio.

TW fick nya dojjor idag så hon kan springa så fort, så fort på träningen på torsdag. =)

Filippa och Amanda har lekt med mina gamla barbiehästar så det är barbies i hela köket. Det ligger även kläder överallt. Mamma har haft storrensning bland mina för små kläder och gett bort en hel del till Katarinas dotter.

Det står hur mycket flyttlådor som helst i garaget. Så Leif har kommit på en ganska smart grej; Varje morgon ställer han fram en låda som ska rensas. Det som är kvar morgonen efter slängs. Det är nog en ganska bra idé!


Känner mig galet splittrad just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0