Hate To Say I Told You So

Massa jobb för mig för tillfället!! =D Har jobbat på Scandinavium hela dan å rivit Walking With Dinosaurs. Ska sova nån liten stund nu å sen upp igen å jobba! Kommer vara kalasdöd sen imon vid fyra när jag kommer hem å har två kusar att rida. Jippey!!

Igår vare träningar. Först spetsgruppsträning på Cäs å sen GFRK-träning. Sen körde jag som en dåre hem för å åka med mamma å Leif till IKEA. Problemet var att vi kom dit 10 minuter innan det stängde. Jag hann iallafall slösa pengar på ett nytt databord. Är sjuuuuukt nöjd!!! Dock var det inte så skoj när vi fick ut databordet på varuutlämningen och insåg att det inte fanns en chans att det skulle gå in i bilen. Så jag fick snällt vänta utan jacka ute i kylan, eftersom IKEA stängt, på att Leif åkte hem å hämtade ett släp. Det blev att jag tillbringade hela min lördakväll med att bygga databord. Fick packat upp mina nya datahögtalare med som jag fick i julklapp i julas. Pretty nice!

Väldans mycket trevligt folk som turnerar med Dinosaurierna. Fick en ny vän idag vid namn Iggy! Sjukt gullig var han och ursäktade sin lite sliskiga amerikanska polare som kallade mig biff och frågade hur tusans mycket jag tränade egentligen!? Jag tog det mest som en komplimang så dom var väl rätt gulliga båda två ;p

Är riktigt iriiterad över att jag inte får Farmville å funka. Mina lökar är garanterat genomruttna för längesedan!!!! =/

Näe, dax å nana lite. Med betoning på lite!!! Hoppas nästan att jag inte blir erbjuden mer jobb på ett tag. Behöver lite egentid, överhuvudtaget kanske kolla lite på tv eller möjligen en film. Finns inte mycket tid för det i mitt liv just nu. Christofer säger att jag är den mest upptagna arbetslösa människa som finns. Kanske ligger nått i det!! =)

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0