måndäj

Grym dag. Tog mig sovmorgon i morse hur länge som helst. Gött när man får vila upp sig efter helgen. Inte gjort nästan nått alls idag....strök lite tvätt innan, kollat lite film, ridit ut på älgjakt med Jannika och Patricia, käkat massor av choklad och mysat med mina pållisar. Det räcker nog för idag. Ska kolla lite mer film bara... Har lånat en fjårtisfilm av Anna innan hon åkte, Wild Child. Passar mig alldeles utmärkt såhär en måndagkväll, eller närsomhelst i veckan fressten. :p

Jag lär ju få avvara en stund av min dyrbara tid igen senare för å skriva ett andra inlägg.

Kommentarer
Anna

Ååååhhh, wild child, jag vill också titta!!! :O)

2009-10-21 / 02:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0