PARTY

Är hos Moa å Jené. Det blir sup ikväll! Jag ska supa alla under bordet så vi inte kommer ut. Inte för att jag är bitter eller nått....men jag ska tävla imon å ska köra hem tidigt imon bitti. Så jag kan supa som ett svin i ungefär 3 timmar till. 3 och en halv om jag är snäll. Moa är och hämtar öl från en langare. Gjorde jag oxå när jag var 14. Skillnaden är att hon är 24. Meeeeeeen jag gillar henne ändå! =) Pojkarna sitter och spelar fifa, vilket ger mig full rätt att fejsboka.

Sitter och funderar på uppdrag tills ikväll. Förutom det att jag ska supa alla under bordet. Kanske ska ragga upp ett telefonnummer under foten? eller dricka x antal Rosa Pantern (det lär bli måååånga ikväll)? sno någons socka? (kan vi ha som gymkhanamaterial sen) eller spela in ett intressant tjejsamtal från toan på Harrys? Inget av det låter bra. Dels för att bejbi är med ikväll och dels för att jag ska köra tidigt imon. OCh dessuitom ska vi ju för tusan inte ut ikväll!!!! Ingen vits att hetsa. Ska be Jenny om ett uppdrag. Hon kommer komma på nått lagom svårt som passar kvällen. Nu ska jag öppna en ny Smirnoff Ice och joina fifarummet! Kommer jag ihåg ska jag skriva ett litet inlägg till senare, bara för att inte bryta mitt löfte om 2 uppdrag per dag.
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0