You make it easy!

Bösig morgon! Jag har försökt passa på att sova. Det gick sådär... Gick bara inte längre än till 10. Vart helt galet hungrig så jag har käkat upp nästan allt Christofers mormors bröd. Men jag ska snart vara duktig och gå ut och springa en sväng.
Igår var vi hos Moa å René och käkade tacos och kollade på fotboll. Arto och Annelie var oxå där med Iza som visade sin nya fina flamingo-leksak. Jättesöt!
Igår klippte jag även klart min kossa-påw. Han blev rosa. Som alltid....
Imon ska jag jobba på Scandinavium med att bygga upp Walking With Dinosaurs. Ska bli roligt!! Förutom att jag måste gå upp kl fyra... =/
Näe, dax å ta sig i kragen, det blir nog inte roligare än såhär..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0