Bonus

Stora bonusar hos tandläkaren idag:
1. Jag behövde bara ta två sprutor! (vanligtvis behövs det fler än fem)
2. Jag skall bli skuren i
3. Jag slapp bli sydd i
4. Det gjorde inte särskilt ont
5. Det tog endast 42 minuter
Jag är fetingnöjd! Hade verkligen förväntat mig värre!
Men jag var ganska cpdrogad efteråt så såvärst mycket mer än sömn och två timmar hos min jobbcoach har inte hunnits med. Så nu ska det ut och ridas pållar. Fan om det börjar regna, men det ser verkligen inte ut så nu!

Känns så fucking jävla bra att vara av med skittanden! Vilken superdag! Bajs att jag missar fysträningen, men tottosarna behöver verkligen komma ut och röra på sig lite idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0