Tasse Nasse

Sitter just nu med en halvdöd voffe i knät. Han lixom hänger halvvägs ner å man får hålla i honom för att han inte ska trilla. Det verkar inte bekymra honom det minsta...

Var ute nyss å kollade på när morsan red. Stolt som tuppen var hon! Men det såg ganska bra ut faktiskt... =)

Bajs att jag sov en timme inatt och stressade som en galning i morse för att hinna till föreläsningen SOM VAR INSTÄLLD! Det värsta var att dom ringde i fredags och sa det. Men alla telefonsamtal jag får när jag sover glömmer jag bort likasåfort igen.

Gött att Anna är hemma igen! Bajs att Lena åkte till Bangkok idag och är borta i över 3 månader!

Saknar Amanda! Hade kunnat tänka mig lite mer tid i Danmark..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0