Alla djur är lika, men vissa djur är mer lika än andra...

Det gick sådär med julklapparna. Tror inte Jannika och Anneli blev impade av mig ihärdighet. Blev två till Leifsen. Så tre par byxor å en t-shirt till mig. Blir nog skorna jag spanat in oxå inom de närmsta dagarna... =)

Kvällen har tillbringats hos Carro med spel (Bezzerwizzer), öl/te och Clabs, Martin, & Anneli. Rekomenderar spelet skarpt.

Ändrade bilderna lite här på bloggen. Ungefär så mycket jag orkade. =/

Imon är det ridning, solning, GFRK-träning och utgång som står på schemat.

Gruppen - Vi som köper våra "långkalsonger" på Gina Tricot kommer säkert inom kort ;p

Älskar, älskar, älskar att leva just nu!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0