Detadär!

KM idag på Playstation. Hon var världens bästa trots att hon vilat i två dagar (litet missöde där!!) Ser fram emot morgondagen med tävling och utgång med lite folk från jobbet.

Jag har nog aldrig saknat rinnande vatten som nu. Jag vill tvätta! Dessutom står det högvis med disk som inte går att diska! Hästarna har halvtomma hinkar. Men värst av allt....jag har inte duschat sen i förrgår!!!!!!! Dock har Leifsen, lite som genom ett mirakel, fått köpt den allra senaste modernaste vattenpumpen. Så nu bör det hålla mer än 1,5 år. Pain att den låg 80 meter ner. Men nu ären uppe å ska förintas. Den nya ska sättas dit å vips så kan man leva som en vanlig svensk igen. Jag drar till solariet nu, och när jag är tillbaka....DÅ VILL JAG DUSCHA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0