Feelgood

Bara en dag kvar å jobba innan ledighet. Imon jobbar vi bara till två oxå så det är gööött! Somnade ifrån två bilar idag. Går ju åt helvete när jag inte har Anna med mig hela tiden som väcker mig! Imon ska vi käka indiskt på jobbet. Och jag ska försöka hålla mig vaken! Hoppas på att det står nått bra i mitt horoskop. Det är löjligt men väldigt gött å gå runt å tro på.

Idag blev det resterande julklappsshopping efter jobbet. Och även ett par skor å diverse) Och solning. Och lite chill på Frankes med Kålltorpspacket.
Har kanske kanske nått paket kvar till morsan att köpa. Har redan köpt 5 saker (6 om hon ska få en grej som jag egentligen köpte till mig själv) men kan fan köpa hur mycket som helst, både till mamma å Leif. Dom ger mig så galet mycket året om! =D

"Ta chokladbollen eller hångla med Freddie!?"

Lönen in på kontot idag och jag satte direkt undan på sparkontot. Så syns det lixom inte... Jag är smart jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0