Flyinge

Jag ska stanna här resten av mitt liv. Föralltid. Underbara ställe. Det är galet vackert! Och asnajs buffé. Och neej, det är inte för att jag druckit (hmm...eller kanske lite!?)

Uppvisningen gick måttligt bra för min egen del. Får bli skärpning för imon. Vi var precis å nattade tottosarna. Cäs mår kalas i sin box!! =)





VARNING!!! Om det kommer två tomtar och ringer på dörren, som ber dig klä av dig alla kläder och dansa naken med händerna i luften... Gör det inte!! Det är bara lureri! Dom vill bara se dig naken! Sprid detta till alla dina vänner snarast! Önskar att jag visste detta igår....
Synd att Sandra Persson fortfarande inte fattar det roliga efter 10 min. Hahahaha! Jag dööööööör!





Näe, en dusch å sen mer alkohol så kommer denna kvällen fortsätta på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0