SÅÅATTEE

Snälla Gud, alternativt Tomten; Ge mig en Iphone så lovar jag att aldrig mer kissa i folks rabatter eller kasta snöbollar på spårvagnar. Det borde vara en bra deal va!?


Min chef berättade lite om sin tid i lumpen. Jag blev mörkrädd! De kröp i bajs å grejjer. Trodde vi bodde i Sverige för tusan!

Rekomenderar starkt pepparkakskladdkakan. MUMS!!!

Imon ska alla män och äldre män käka Supermackan. Det är ungefär en halv gris på den mackan. Plus massa ägg. Uh! Jag tänker luncha med Anna imon!!!

Bokat klipptid med. Det var på tiden!! Dock blir det inte förrens 21e. Jag hade behövt görat innan nästa helg egentligen men har jag stått ut såhär länge så kan jag nog tycka det är värt väntan...

Next; Träning på Playstation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0