Should I Be Feeling Guilty?

Vart på en kalasrolig hoppträning i Kungsbacka på min Cässeläs! Så kul å hoppa lite seriöst igen. Fick tvingat Kristina å åka förbi Coop på hemvägen för å köpa Creme Fraiche så jag skulle kunna laga mat tills imon. Mhm...kul att det visar sig att vi ska käka julbord imon på jobbet. Chefen sa det nästan precis innan vi gick hem å ändå lyckades jag glömma det. Segt! Hade redan satt allt på spisen så det var bara att fullfölja. Har lagat på måfå dessutom för jag minnsa fasen inte hur man gör. Men nu står det i ugnen. Chansar lite på hur länge det ska vara inne. Kan ju duscha å städa köket sålänge...jag har verkligen stökat ner... =/

Idag fick jag iaf bygga lite bil på jobbet. Hmm...EN. Det kliar i fingrarna av tristess. Imon tänker jag rymma ner å jobba som vanligt! =)

Jag har verkligen ingen kontroll på vad jag säger. Hjärnan tänker en sak och det kommer ut nått annat i ordform. Jag blir galen!!

Tack till Liza idag igen!

Puss hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0