We Are Okay

Dattatarraa! Vart i helvete tar allt tid vägen!? Don´t get it! Var ute å promenixade efter jobbet, red ett ordentligt dressyrpass på LB, Liza red ett ännu ordentligare dressyrpass på TW (Tack, tack, tack!!), Kvällsfodrade, Körde hem Liza, Åkte och tankade och handlade, kom hem å käkade. Å nu....nu ska jag börja laga ny mat som jag kan ha som lunch på jobbet imon. Pliis kill me!

Det var btw inte så kul å va på Pilot Plant idag. Sheet vad folket glassar omkring. Bygger lite bil 15 min....väntar på konsol 30 min...bygger bil 10....väntar på konsol 25. Att jag inte dog av tristess. Skitsnygga nya bilar men nu har jag sett dom. Vill bara tillbaka till min avdelning å bygga vanlig bil igen. Ska uthärda morgondagen oxå å snacka lite med chefen...

Imon blire hoppträning på Cässel!

Jag å Liza var eniga om följande tre viktigaste grejjorna på en kille:
1. Att han inte är snål! Uuh, finns inget värre!!
2. Att han är smart! Vem fan vill ha en korkad kille...?
3. Att han inte har fula skor! För det är så fruktansvärt osexigt!

Kommentarer
Nicolayhedvig

really good site!!

2011-06-08 / 08:45:31
URL: http://nicolayhedvig.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0