What If You

Gårdagen var minst sagt grym! Började på Chez å avslutades på Parkan. Jag å Anna vann såklart supatävlingen. Denna gången var det inte fullast vinner. Abbas och Jim losade och ska dansa hula hula på ett chassie på måndag. Jimpen var kalasfull redan när vi kom, och gick hem redan kl 10, efter diverse shottar som jag och Anna kan ha haft viss inblandning i. Brännmaneter is tha shit! Mr Abbas fick arrangera under kvällen och efter mycket om och men var det "den lyckligaste dagen i hans liv!" Well, alkoholens ord det där. Dem kom ganska många gånger under kvällen. Folk var så himla underbara! Allihopinga.


    
Det krävs en redig kagge för å använda den som hylla till drickat...



Meen, lite jobbigt blir det såklart att komma till jobbet på måndag. :p Tur att jag ska vara på Pilot Plant och lära mig bygga den nya hemliga lastbilen hela veckan. Ledig fredag oxå, tack gode gud för det!!

Idag har det vart glidigt. Tömkört LB, solat, kört fast med bilen - IGEN!, kollat på Jannikas och Thomas nya kissekattebäbis JP, sprungit en sväng, å sen bara softat!

Imon blir det uppvisning på Alleby och förhoppningsvis ska jag hinna handla lite julklappar. Blir inte så många i år för jag behöver inte köpa till alla kusinerna. Så gött! Kanske man hinner njuta lite mer detta året... =)

Nu ska jag gå ner å sno tillbaka godispåsen!



Das boss och moi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0