Hot N Cold

Riktigt bra dag idag! Fick köra cabben en sväng nu på kvällen. Jag är kär. Den är dömd att vara min!
Så har Leifsen vart å köpt en ny grästrimmer så jag har fortsatt klippa i trädgården, som inte längre ser lika vildvuxen ut. Fick även köra min kusin å hennes kuse till kliniken. Det var spännande vill jag lova. 700-kilos-djuret försökte verkligen välta transporten! Men vi kom hem helskinnade igen!
Så har jag ridit mina djur. Cäs å jag tog en kvällsrunda å postade post. Hoppas allt går vägen på Åby på torsdag. Annars tänker jag lägga mig ner och dö tror jag. =/


Tror vi har fått ordning på midsommarafton oxå. Det kommer bli så fett jävla najs! Plan nummer 1 är husbilen till Smögen. Det kan inte misslyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0