När Jag Hör Din Röst

Värsta softa dagen...och ändå är jag snortrött! Jobbade lite i morse, åkte hem för å fixa massa bra grejjor så mammsen å leifsen skulle bli glada. Men så regnade det ju så det blev inget vettigt gjort alls. Läste en halv bok, sov en stund, å sen åkte jag in till Liseberg för å träffa Moa å René och lyssna på Timo. Jag fick inte ens städat mitt rum. Men imon ska det bli andra bullar...eller? Imon ska jag å Eva göra en liten uppvisning av gymkhana för ett gäng autistiska kidz. Hmm..egentligen vet jag inte deras problem, men det är nog inte helt vanliga barn iallafall =)
På tal om barn så såg jag VÄRLDENS sötaste unge idag! Jag trodde aldrig jag skulle säga det men jag vill fan ha barn!!! Kanske inte just nu dock...

Fuskade med ridningen idag så det blir väl till att rida dubbelt imon. Annars lär ponnyskrutt(arna) rulla fram! =)

Gonatt, för nu dör jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0