101116

Sover så dåligt om nätterna! Det är verkligen snorkallt i mitt rum. Så nu har jag tänt massa värmeljus för inatt ska det sovas! Meeeeh....höj elementet tänker du!? Men man ska inte leka med elementen i gamla hus. Sist jag gjorde det blev det vansinnigt varmt så då kunde jag inte sova för det. Kyla och värmeljus ska nog bli prima! =)

Efter dagens arbete står det 38-32. Jobbar mig uppåt. Blev inte så mycket spelandes för jag intog min plats i fosterställning i en pall å nanade större delen av rasterna. Får ju föritusingen ingen sömn om nätterna! Imon blir det mera tid för kortspel. Vi ska visst inte bygga särskilt många bilar för vi har redan byggt fler än planerat. Det är ett märkligt tänkande dom har på Volvo.

Kallt var det att vara ute med alla djuren idag. Dom var fina allihopa. Förmodligen tyckte dom det var lika kallt som jag å ville bara in.

Näe, ett avsnitt OTH å sen släcka lampan... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0