Mer hallisar å folket

Jobb jobb å jobb. Å sen ponnys å ponnys. Å imon blir det mer jobb. Men i ärlighetens namn är det oftast ganska så trevligt på jobbet, med vissa reservationer :p
Min mor frågade mig om önskelista idag. Jag har ingen aning. Vill minnas att jag kommit på två grejjer som jag önskar mig men minns inte alls vad de va. Får klura på det. Tomten kanske vet...han borde ha koll.

Jannika har sånna galna hallisar. Dom mobbar mig på jobbet för att jag ser lite konstiga saker då och då! Men inte fan snackar mina djur med mig iallefall ;p

Näe, en dusch på det å sen kudden.

Hur ska man kunna snoka reda på något om någon om man måste vara vän med dom för å se allt!? Jag gillart inte..


Kommentarer
Christervilma

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-04-14 / 14:04:38
URL: http://christervilma.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0