Schmeckeri!

Jag får så mycket pisk på jobbet!! I Skitgubbe! Funderar mycket på om det spelet har nått med skicklighet att göra. Jag kan leda hur stort som helst och ändå vinner Abbas typ varenda gång. Just nu står det 26-34. Om jag inte hämtar upp mig ska jag få ett straff. Tyckte det lät kul först men efter vidare efterforskning så drar jag tillbaka min glädje.

Carolina Johansson kommen om ungefär två år få benämningen konstapel. GRATTIS till det! Sjukt baejj bara att utbildningen är i Stockholm =(

Behöver jag säga att Castor är det finaste jag har! Finns ingen som får mig på så gott humör när jag är arg som honom. Fina fina älsklingsponnyn!!!



Skruffeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0