Tomten Jag Vill Ha En Riktig Jul

Så så så mysigt med snö!
Var ute å promenixade med Liza i två timmar. Vi hamnade tillsist borta vid torget, å sen gick vi å kollade på snygga hus på hemvägen. Morsan hade gjort mat när vi kom tillbaka. Lyx!

Rotation på balanserna på jobbet blev ett hett ämne idag. Jisses vilka popcorn vi har på våran avdelning! Fortsätter dom såhär så kommer jag på riktigt vilja puckla på nån! Men jag hoppas att någon av de vänliga (och snäppet smartare) själarna ska ta tag i detta snarast!

Sheet vad jag hoppas att julkalendern ska vara bra i år! Det låter verkligen så. Hoppas det är liiiite pytteytte likt Mysteriet På Greveholm iallafall...! Snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0