Meet Me Halfway

Första dan på jobbet avklarad. Vi hade introduktion, vilket innebar massa tjöt hela dan. Hade dessutom hört det mesta på min förra introduktion. Döden var nära ett par gånger, jag kan verkligen inte hålla mig vaken i sånna situationer. Vi hade en rolig snubbe som kom å snackade om kvalitet iallafall. Han hette Alfred å var sådär alldeles kolsvart! Bröt lite gött oxå och lägger av en go presentation i stil med;
"Hej! Alfred Kumbu var namnet. Kommer ursprungligen från Trollhättan, det hör ni kanske på min dialekt"
Att jag inte dog av skratt!

 Det var en väldigt salig blandning av folk iaf! Jisses, jag var lite rädd! En snubbe som hade så jävla onda ögon! Hoppas verkligen inte vi ska vara på samma avdelning, jag fick hjärtklappning varje gång jag mötte hans blick och ville göra utfall när han snackade med mig. Chassi flöde 2 blir det iallafall! Fick insideinfo att Mackan å Nick kanske skulle vara där men jag såg inte skymten av dom. Hoppas verkligen dom är där imon!
Var nere en del på min gamla avdelning. Det kliar i fingrarna, jag vill bygga bil!!!!!!
Är rätt nöjd iaf, det verkar som om jag får ungefär samma lön som innan. Sweet!

Ridat dressyr på TW på en åker. Mest gjorde TW hoppsasteg å ville inte alls dressyra. Vi hittade ett mirakelträd. Det var så fullt av stora fina röda äpplen. Inte sånna där mörkröda som smakar skunk, utan lite rosaröda som smakar mums!
Var ute en sväng i mörkret med LB å Cäs med. LB tror att han är Pegasus, på riktigt. Cässel blir rädd då och flyr sin kos. Likasåväl!

Ska bli en spännande fortsättning imon. Klädprovning på morgonen å sen blir de direkt ut i fabriken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0