Alkohol = blä

Dåligt med bloggande här. Jag är cäss! Igår vart det grillchill på Alleby. Lite sistamitutenhittepå så vi var inte riktigt så många som vi kunde vart. Men det var väldigt trevligt ändå! Gårdagens missar; 1. Inga marsmallows! 2. Att smsa snyggepappan. (ledde till en deel ångest för vissa) Idag är det visst valborg. Kan bli min första vita på många år! Ska dra en sväng till systemet å bunkra upp men känner mig verkligen inte sugen. Får se lite vad Clabs har för planer å så. Näe, rida sista djuret så man kan fortsätta med tvättning, städning, solning och sådant. Kom inte upp fullt så tidigt som jag hade tänkt mig i morse så min planering är ganska kraschad. Men vad gör det om hundra år..? (eller två dagar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0