VBG ändå

Får bli en snabb lägesuppdatering. Vill ju inte att Grannen ska tycka att jag är en dålig människa! Fast det tycker hon redan...iallafall att jag är korkad. Men det kan inte hjälpas. Annelie har fått barn! Jag trodde det var sådär 4 månader kvar eller nått. Så kass koll får man... Men grattis till Annelie och Arto iallafall!! :) Hopptränade på Mepps igår. Han var kalaspigg. Blev så förvånad så jag glömde rida ordentligt. LB skötte sig fint i söndags med ett nerslag på första rundan och felfritt andra. Nya tävlingar inplanerade 1a repektive 15e maj. Gymkhanatävling i helgen. Blir förmodligen på TW tror jag. Tog cykeln till jobbet igår. 24 minuter till jobbet och 17 hem. Blev bilen i morse men imon blir det nog tvåhjuligt igen. Jobba lite nu kanske. Har haft ganska softa balanser idag så har kunnat ta igen lite förlorad sömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0