Vem Fan Är Kung Hassan!?!

Halv städdag på jobbet idag. Jag hatar nog att städa sånt som inte är mitt eget. Å riktigt smutsigt vare! Uäääh! 5s märkte en hel del, vilket innebär massa tejp på golvet i olika fina färger. Imon är det tillbaka till dagiset igen. Sen väntar 2 4-dagarsveckor. Gött mos.
Nästa fredag är det pokerkväll hos Abes. Funderar på om det är hög tid å banga eftersom jag knappt kan poker och garanterat kommer suga stenhårt. Bättre å ta sig ut med hedern i behåll! Eller!? =)
Suttit å tragglat på alla 3 djuren idag, vilket innebar närmre fem timmar i stallet. Det blev visst ganska kallt nu på kvällen oxå...
Imon är det partaj i Evas sommarstuga. Blir asnaaajs!

Näe, lägga sig å kolla en film kanske... Fast jag behöver verkligen mer sömn. Men strunt samma! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0