10 stycken dun-ankor

Var ute på en alldles för lång ridtur med Janne innan. Gaaaad vad det var kallt!! Vad tusan hände med våren!?! Jo, det ska jag tala om...vi har klurat ut hur det ligger till. Alla hoppades för mycket på vår! Jävla idioter! Var lite smarta för tusan! Det är ju så det funkar, vill man ha sol kommer det moln, vill man ha snö kommer det regn. Och...vill man ha vår så kommer det uppenbarligen ingen vår. Så låt bli att hoppas!
Man ska föressten aldrig hoppas på något överhuvudtaget... Likasåväl!

Jag har inte blivit hysteriskt sjuk än iallafall. Det är ju något känner jag ju, men jag kan ändå gå till jobbet och rida. Då är man inte så fasligt sjuk skulle jag nog påstå.

Spanar hysteriskt på ny mobil. Det är värdlöst att ha en cpgammal. Får en Iphone av mamms å Leifs om vi vinner på Scandinavium. Men...man ska inte hoppas som sagt! Och det kommer JÄVLIGT bra lag. Så nej, jag får nog köpa min mobil själv. Imon är det träning iallafall. Längtar lite! =)

Nu blir det å krypa ner å fortsätta kolla på Love And Other Drugs. Coco har brännt den utan text. Eller...det finns tysk text, men jag känner inte att det hjälper mig. Jäjä, lite engelska är väl ganska bra tajmat iallefall. =P

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0