If I Said I Want Your Body Now Would You Hold It Against Me..?

Sådärja. En helt vanlig söndag... Sov alldeles för länge så jag hann inte alls med allt jag ville göra, som vanligt. Men det var en rolig träning med laget. Så har jag fixat med LB, promenerat, tvättat, lagat käka inför veckan, kollat på tv. Nu äre bara en dusch och borstning av tandsebissarna som saknas, så blire natten.
Fick låna Love and other Drugs av Coco men hinner för tusingen inte kolla på den ikväll heller. Och nästa vecka lär det inte bli mer tid över. Jobb måndag-lör. Döden! Bäst å nana sig fort som tusan!

Inte okej att glömma Sonja i källaren!!
-Men hur fan ska jag kunna ta hand om ett barn Alex, när jag inte ens kan ta hand om en fågel
-Du, hon verkar leva fast hon måste till en veterinär bara
-Usch! Jag känner mig som Josef Fritzl!
-Du är inte Josef Fritzl
-Nej, för han kunde ju iallafall mata sina barn...åtminstone!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0