Ny vecka

Vart på ett tämligen trevligt kommitémöte hela kvällen. Ser så himla mycket fram emot tävlingssäsongen! För första gången på riktigt faktiskt... För det är nog första gången ever som jag har jag ingen lipig pojkvän som gnäller för att det är mycket tävlingar. Det ska bli så satans najs! Och nu äre inte alls långt kvar till Scandinavium heller. Bör börja bli lite nervös nu!! =P

Blir en ännu stressigare vecka än jag först trott. Kommer inte alls hinna med mina djur som jag borde, vilket gör mig till en ganska dålig människa. Men dom blir nog bara glada för å ta det lugnt. Cäs får dock hålla igång som vanligt. Får bli en ordentlig snaggning på honom inom kort.

Får en Plopp hos mig under Scandinaviumveckan så nu har jag en anledning att göra klart gästrummet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0