LL

Vilken fucking jäkla vecka. Alldles för mycket att göra. Har fått släppa lös Leif på målningen av gästrummet eftersom Amanda kommer å ska bo här nästa vecka. Jag ska jobba hela dagarna så stackarn lär ju inte få det överdrivet livat. Hoppas hon rider mina djur!! =)

Thank god för att min kropp äntligen börjar återfå normal skepnad igen sen min diet! Jisses, kommer aldrig göra det misstaget igen. Allt kretsade runt mat i flera dagar efteråt. Inte hälsosamt!!

Idag blev det jobb, ridning, en sväng till GFRK å solning. Thats it, det är allt jag hinner på en kväll. Jag önskar ett par extra Kim-timmar på dygnet.

BlingKim, SlimKim, KimKim...kalla mig vad ni vill...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0