Gilla Läget

Vad är grejen med tvätt!? Jag tvättar å tvättar å det tar verkligen aldrig slut. Det är kläder...jag använder inte ens så mycket kläder!! Det där lät ju lite fel kanske... Vad jag menar är att jag mest är på jobbet i jobbkläder, och sen i stallet i ridkläder. Så lite fika-kläder å party-outfits på det. Så ibland blir det till å tvätta ytterkläder, hästarnas grejer, mattor, gardiner å sen börjar det om igen. Bokstavligt talat! Jag skulle kunna tvätta hela dagarna. Och så strykning på det. Kommer ju i samma takt såklart. Jag blir galen! Imon är det semledagen. Som Janne har tjötat om den! I flera veckor, minst! Dessutom sammanfaller den med pannkaksdagen. Inte helt ok! Hoppas på att få tag i en semletårta, det hade vart fräckt! =) Peter Jihde är en väldigt charmig snubbe alltså! Näe, plocka ut tvättmaskinen dårå - IGEN! Guds ironi. Kommer du ihåg den där första gången..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0