My Own Little Heaven

Träningen gick sådäär. Plejjstejjtion var rätt så brötig emellanåt. Men ska ändå ta henne till spetsgruppsträningen på söndag då det är uttagning till EM och VM. Bara hålla i hatten å göra sitt bästa!

Ska bara boka tid på Åby för mätning av Lillebror å duscha å sen blire sängen. För imon äre fredag å fredagsfika. Najasigt!
Är inte så farligt trött ändå. Somnade väldans tidigt igår under en alldeles grym massage!

Ska visst vara nått bildspel på min å Johannas krock på Scandinavium, så imon är det jag som går till affären och köper en Ridsport.

Hoppas på att Coco har det väldigt trevligt på sin tripp till England å att hon super för mig oxå! =)



Kommentarer
Coco

Ja har det helt awesome och vill aldrig mer komma hem! ska strax ut a rida en liten svang. PArty nar (om) jag kommer hem igen...hihi, ska kopa maaaassa sprit.

2011-03-25 / 11:27:01
URL: http://cicciadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0