Spott å fräs å tomtebloss

Så seg dag på jobbet. Nanigt som attans. Tillsist tog dagen slut. Vädret passade på att vara kalas! Red ut på Cäs å TW, alldeles för långt så jag höll på att frysa till döds när solen gick ner. Sen blev det dressyr på Meppe, lite förberedande inför hoppträningen imon.

Bio igår. Såg Big Momma; Sådan far, sådan son. Jag tyckte den var rolig iallafall. Det är så jäkla najs å gå på bio. Hade gjort det varje dag om jag haft tid! =)

Är så galet mätt efter middagen. Har även gjort matlådor för ett helt kompani. Minst! Likasåväl å passa på när man inte är minsta frestad av att nylta.

Råkade slå på En Unge I Minuten innan. Hann kolla sådär 20 sekunder sen hade jag släppt alla tankar på att ever skaffa barn. Jag tänker försöka förtränga detta hemska minne av dessa stackars kvinnor som ligger å kvider å vill dö. (Ja dom vill verkligen dö, inte bara lägga sig å skrika å sparka i golvet) Morsans dröm om barnbarn känns vääldigt svår att få till.
Men det är det bara att hoppas att minnet bleknar och att rätt man och tidpunkt dyker upp. Så kanske, kanske nån gång...

Blir VM i Danmark för min del. Whoopie! Kommer bli superdupermegaskoj. Längtar redan!

Nu ska jag se till att få iväg det där rackarns ryttarmeddelandet så att jag kan nana sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0