Stardust

Happ. Var hos läkaren på jobbet i morse. Bihåleinflammation blev diagnosen. Nässpray å Ipren i en vecka så ska det visst vara bättre sen. Kan defenitivt leva med det.
Kände för å dra på en springtur innan men min vg (visa granne) avrådde mig. Får bli annan da.
Blev även utlurad på livsfarlig runda i skogen! :P Den galna Broren skulle fått stanna hemma...

Leif fick min gamla telefon och vill även lägga beslag på minneskortet. Han tyckte jag var barnslig för att jag ville ha det själv, fastän jag inte har nån pryl att stoppa in det i. Undra om jag kan byta det mot Renaulten? För han är exakt lika barnslig när det gäller den...

Imon är det fredag. Tack gode gud för det! Å nästa fredag är det ledigt! Änna!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0