Fjeedag

Vi försov oss i morse. Vilket resulterade i slarvig frukost och mördarfärd till jobbet. Jag är nämligen ett sånt as som alltid är sen å därför aldrig har tid å skrapa bilen ordentligt å vänta tills imman försvinner. Detta resulterar såklart i att jag inte ser ett skit mer än väglinjerna å skulle kunna köra ihjäl diverse löst pack som är ute på morgonjogging. Måste bli ändring på detta!

En annan sak det måste bli ändring på är mina sömnvanor. Jisses vad trött jag är jämt! Tro det är förra lördagen som spökar fortfarande.. Satt uppe halva natten å spelade Buzz. Så var det upp tidigt på söndagen å tävla. Jävligt tight var det men vi vann tillsist med 0,5 poäng. Ponnyn gick som en prinsessa! Snacka om att jag deckade hårt efter segermiddagen på kvällen! Å sen dess har jag inte kommit ikapp. Ikväll lär det inte bli så överdrivet mycket bätte. Förferra hos mig med Äva, Putte, Coco å Emilla. Sen in till stan. Jag ska dra mig hem tidigt. Det är ett löfte! ;)

Bara tre bilar kvar å bygga innan frukostrasten...jag ska lägga mig i en pall sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0