Mer Än Tomt

Igår körde jag LB till Elin. I morse åkte vi hela familjen å kollade när han släpptes ihop med Elins ponny Musse. Det gick kalas å dom busade helt galet mycket. tror dom små knoddarna är ganska lika så dom kommer nog få mycket kul ihop. Kändes inte lika jobbigt när vi åkte hem å jag visste att han var så glad. Kommer sakna honom massor men vi komer hälsa på honom två gånger i veckan iallafall. =)

Sen var det hem å ha gymkhanaträning med Anna, Astrid, Hanna å Pontus. Gick bra å dom var duktiga allihopa.
Sen har jag även hunnit ha lektion för Elsa, tvättat, krattat löv, städat, lagat mat (Liza kom å höll mig sällskap) å nu ska jag stryka en jobbtröja å dra mig mot mannen.

Nu börjar mitt nya softa liv. Gud vad mycket tid jag kommer ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0