Galet

Volvo kom typ på idag att vi ska minska från 100-takt till 75-takt from första februari. Byebye till det jobbet. Jag lär ju vara en av dom 250 pers som ryker. Men för å tänka positivt så verkar det som om det kan bli en hel del ledigt tills dess iaf.

Hoppträningen i Kba gick kalas. Meppe var grymmers mest hela tiden. Ser fram emot Pay And Jump på Clareberg på söndag.

Resterande går dock upp å ner. Män ska man nog hålla sig ifrån för en stabilare tillvaro. Dessutom har jag fått sånnadäringa mörka tankar om att jag kanske borde göra mig av med en av mina ponnysar. Hoppas dom försvinner illa kvickt, kan ju inte vara utan någon av mina bäbisar!
Carro är dessutom tillbaka i Stockholm. Bajs!
Men man ska tänka på det man har har jag hört! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0