Knäpp

Aah, jag börjar verkligen bli knäpp. Vet varken ut eller in eller nånting. Har suttit på kommitémöte i tre timmar å är totalt tom i bollen. Verkligen inget speciellt sådär jag känner mig bara tom. Eller full... mest full faktiskt! Lite som att allt står mig upp i halsen. Näe måste bara sova! Å hoppas att man vaknar lycklig. För det här är nog bara en dålig dag. Men först måste jag duscha. Och tvätta håret! Undra om man kan strunta i det idag..? Gör nog det fan. Orka.

Det är nog för mycket jag. Jag å jag å jag. Har inte vart såhär ego sen Jesus gick i kortbyxor. Usch!

Kommentarer
coco

vi ska komma på nåt så himla bra pimpim :)

2012-02-07 / 12:41:52
URL: http://cicciadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0